piatok 7. apríla 2017

Niečo málo o mne..

Skôr než tu začnem pridávať príspevky, bolo by slušné sa predstaviť.
Tento prvý príspevok je venovaný (ako inak) mne :)
Volám sa Martina, no od malička mi všetci hovoria Tinka, Tina..nejako mi to prischlo a už aj keď som dospelá, stále ma tak veľa ľudí nazýva.
O mesiac budem mať 23 rokov (takže sa stále považujem skôr za dievča ako ženu ) :). Študujem ekonomiku, konkrétne končím 4-ty ročník.
Pred dvoma rokmi som sa vydala, takže si až tak neulietam, ale poctivo sa starám o rodinku :)
Mám rada módu, make -up, rada fotím a starám sa o domácnosť ( väčšinou ) :D
Na mojom blogu nájdete príspevky tak povediac z každého rožka troška - niečo z módy, z cestovania, z domova, budú sa testovať rôzne výrobky a kozmetika ...proste taká zmes.
Verím, že sa Vám to bude páčiť a budete si príspevky čítať.
Sledovať ma môžte aj na istagrame ako @tinkiys ,
Budem rada ak budete pridávať komentáre, či už pozitívne (tie uprednostním) :) alebo aj kritiku..zvládnem všetko :)
Veľmi sa na Vás teším.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára