nedeľa 9. apríla 2017

Fotonávod - kučeravá Sue :)


Zdravím dámy,
V dnešnom príspevku Vám ukážem, ako som vyriešila týkajúci sa úpravy vlasom, keď mám naponáhlo :)
Často krát sa mi stáva ( a určite aj vám), že niekam idete a  potrebujete nejako vyzerať. Okey, make-up je jedna vec, ale čo preboha stými vlasmi?! Neobľubujem rozpustené vlasy a ak už, tak jedine s akýmkoľvek druhom kučierok. Určite mi dáte za pravdu, že také natáčanie zaberie celkom solídny čas. Ja som našla spôsob ako vyčarovať takéto vlny za 10 min a poviem Vám - je to bomba! Hlavne môj M to ocenil :) Tak teda poďme na to, ukážem Vám, ako to robím ja. Uisťujem Vás, zamilujete si to :)
Najlepšie je robiť to tak deň po umytí, vlasy tak nie sú také strapaté a nešmýkajú sa.
Základom je dobre si rozčesať vlasy, aby sa Vám potom nemotali. Prísne to dodržiavam, lebo ináč si zvyknem pri rozčesávani pekne preriediť háro :) Hneď potom aplikujem sérum, ktoré chráni vlasy pred teplom. Ja používam z avonu a som spokojná, navyše krásne vonia.
Keď sú vlasy rozčesané, spravíte si na vrchu hlavy pevný copík. Z neho si beriete prameň za pramienkom a natáčate a natáčate a natáčate. Mne to trvalo asi 10 minút a tom mám sakra husté vlasy :)
Na takto nakučeravené vlásky (ešte stále v cope) nanesiem tužidlo - momentálne používam so sivým nádychom, dodá vlasom bombový odtieň :).
Potom vlasy rozpustím a zafixujem lakom na vlasy. Trošku upravím rukou a HOTOVO. Perfektný výsledok za 15 minút. Odteraz len takto.

 







P.S : vlásky mi takto držia do najbližšieho umytia ! :)

Tak snáď sa Vám príspevok páčil. Kľudne zanechajte spätnú väzbu a neváhajte sa na mňa obrátiť ak máte akékoľvek otázky. Pozdravujem, vidíme sa pri ďalšom príspevku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára